КОЗАК 2M1

КОЗАК 2М1

КОЗАК 2М1 – тактична машина, призначена для вирішення широкого кола бойових завдань, в тому числі дій безпосередньо на полі бою. Він перевершує важкоброньовані машини по маневреності та мобільності та водночас набагато краще захищений, ніж звичайні вантажні автомобілі, такі як HMMWV. Особлива увага приділяється протимінному захисту, що дозволяє використовувати ці машини в «асиметричних конфліктах».

Козак 2М1, Практика, Бронеавтомобиль
Козак 2М1, Практика, Бронеавтомобиль

КОЗАК 2М1 має унікальний дизайн дверей: бокові двері на передній панелі відкриваються в напрямку по руху автомобіля, а задні бокові двері – проти напрямку руху. Таке відкривання на 180° забезпечує додатковий захист (бронею дверей) для солдатів при висадці з машини безпосередньо на полі бою.

Козак 2М1, Практика, Бронеавтомобиль

Відсік екіпажу КОЗАК-2М1 був розроблений з огляду на те, що під час виконання бойових місій екіпаж може тривалий час проводити всередині автомобіля, тому відсік екіпажу зроблений просторим, зі зручною внутрішньою висотою, шумоізоляцією та теплоізоляцією. Сидіння для екіпажу та водія мають особливу антропометричну форму, завдяки цьому солдати залишаються менш втомленими після тривалих поїздок. Також відсік екіпажу має систему внутрішнього освітлення з декількома рівнями освітлення та лампи спрямованого світла.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Козак 2М1

Повна маса 14 000 кг
Ширина 2 565 мм
Довжина 6 600 мм
Висота (по корпусу) 2 420 мм
Двигун дизельний
Потужність 279 к. с.
Крутний момент 950 Н*м
Коробка передач механічна
Підвіска незалежна
Брід 1,2 м
Кліренс 430 мм
Максимальна швидкість 120 км/г
Запас ходу 1000 км
Кут підйому 60%
Кут руху під боковим уклоном 30%
Балістичний захист STANAG 4569 level 2
Протимінний захист STANAG 4569 level 3a/3b
Посадкова місткість 10
Kозак 2M1 обладнаний комплексною кліматичною системою, яка підтримує комфортні температурні умови всередині автомобіля. Спеціально для спекотного клімату в задній частині відділення для екіпажу встановлений додатковий випарник підвищеної потужності. Така кліматична система забезпечує можливість роботи в діапазоні температур від -40 °C до +55 °C, таким чином він може використовуватися по всьому світі.

Всі автомобілі компанії ПРАКТИКА спроєктовані як базові платформи з урахуванням різних модифікацій.