ВИПРОБУВАННЯ БРОНЬОВАНОГО АВТОМОБІЛЯ «КОЗАК»

ВИПРОБУВАННЯ БРОНЬОВАНОГО АВТОМОБІЛЯ «КОЗАК»

0 0
Read Time:2 Minute, 58 Second

ВИПРОБУВАННЯ БРОНЬОВАНОГО АВТОМОБІЛЯ «КОЗАК» ВИРОБНИЦТВА «НВО «ПРАКТИКА» ЩОДО ПРОТИМІННОЇ ТА ПРОТИКУЛЬНОЇ СТІЙКОСТІ

Час події:  16 лютого 2016 р.

Місце події: полігон Національної гвардії  України у с. Старе

Під час випробувань на полігоні, крім представників підприємства-виробника – ПрАТ «НВО «Практика», були присутні представники наступних Державних організацій і установ:

– Комісія з проведення  державних випробувань, що призначена наказом Міністра внутрішніх справ України від 13.01.2016 №12;

– Комісія з проведення  визначальних відомчих випробувань, що призначена наказом Міністра оборони України від 13.01.2016 №4 ;

– Головне представництво Замовника №1285 (Військова прийомка);

 Міністерство внутрішніх справ України:

– Національна гвардія України;

– Центральний науково-дослідний інститут Міністерства внутрішніх справ України;

– Державна прикордонна служба України;

– Державна служба України з надзвичайних ситуацій;

– Департамент організації діяльності Корпусу оперативно-раптової дії (КОРД);

– Вибухотехнічне управління Національної поліції України.

 

Міністерство оборони України:

– Департамент озброєння та військової техніки Міністерства оборони  України;

– Озброєння Збройних Сил України;

– Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України;

– Державний науково-випробувальний центр Збройних Сил України;

– Центральне автомобільне управління Збройних Сил України;

– Головне управління автомобільного забезпечення Збройних Сил України.

 

– Центр спеціальних операцій боротьби з тероризмом, захисту учасників кримінального судочинства та працівників правоохоронних органів.

– Служба зовнішньої розвідки України.

– Управління державної охорони України.

– Академія технологічних наук України.

– Національна академія наук України.

Опис події: випробування бронеавтомобіля «Козак» виробництва «НВО «Практика» в рамках державних випробувань згідно Наказу Міністра внутрішніх справ України від 13.01.2016 України   № 12 та порівняльних відомчих випробувань згідно Наказу Міністра оборони України від 13/01/2016 № 4. Програма випробувань розробленої  Центральним науково-дослідним інститутом МВС України за методиками:

«Методика № 5. Визначення пристосованості башти до ведення вогню»;

«Методика № 6. Оцінка точності стрільби з місця по типових цілях, що з’являються і рухаються вдень»;

«Методика № 26. Оцінка захищеності зразка від ураження екіпажу і внутрішнього обладнання (оцінка проти кульної стійкості)»;

«Методика № 27. Оцінка рівня протимінної стійкості зразка».

ЕТАПИ ВИПРОБУВАНЬ ТА ОТРИМАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Перший етап випробувань.

Обстріл капсула екіпажу бронеавтомобіля кулями 5,45 з автомату АК-74 та кулями 7,62 із снайперської гвинтівки СВД та кулемету ПКМ.

 Отриманий результат.

Пробої броні та кулестійкого склі відсутні. Вторинних уламків з тильної сторони, які б могли спричинити ураження екіпажу, не виявлено. Таким чином, броня та броньоване скло у повній міри витримали обстріли з зі зброї заданих калібрів.


Другий етап випробувань.

Оцінка протимінної стійкості проводилась за процедурою, максимально наближеною до процедури випробувань за стандартом НАТО STANAG 4569 «Методи оцінки рівнів захисту бойових броньованих машин легкої категорії». В пасажирському відсіку був розташований манекен із встановленими у ключових точках (область тазу, грудна клітина, голова) датчиками прискорення та тиску.

Підрив проводився у два етапи:

І – підрив 6 кг. тротилового еквіваленту під днищем бронеавтомобілю;

ІІ – підрив 6 кг. тротилового еквіваленту під переднім колесом.

 Результат.

Бронеавтомобіль зберіг загальну цілісність відсіку екіпажу, отримав ремонтопридатні пошкодження в області переднього правого колеса.  Інші отримані пошкодження конструкції не є критичними і не впливають на загальну придатність автомобіля до виконання завдань за призначенням. Після проведених вибухів  бронеавтомобіль «Козак-001» завівся, та за умови заміни пошкодженого колеса, був в змозі рухатись самостійно.

Ключовий результат – у всіх точках вимірювання отримані значення прискорення та тиску набагато менші за критичні, що говорить про збереження життя та уникнення серйозних травм членів екіпажу при підриві на міні та вдалість конструкції бронекапсули та протимінних сидінь загалом.

 

Третій етап випробувань.

На заключному етапі випробувань було проведено тестування «слабких» місць броньованого автомобіля «Козак-001» шляхом обстрілу щілин, петель та швів корпусу кулями 5,45 з автомату   АК-74 та кулями 7,62 із снайперської гвинтівки СВД та кулемету ПКМ.

 Результат.

На жодних з елементів, що тестувались (щілини, петлі та шви корпусу) не виявлено пробоїв. Вторинних уламків з тильної сторони, які б могли спричинити ураження екіпажу, не виявлено.

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous post НВО «ПРАКТИКА» НА ВИСТАВЦІ «ЗБРОЯ ТА БЕЗПЕКА-2015»
Next post Національній Гвардії України передана перша партія бронетехніки для захисту ядерних об’єктів